logotyp
Login
  • image 409
  • image 410
  • image 411
  • image 412
stranka-zakladni-skola-obrnice-okres-most-prispevkova-organizace-2

8.B

Školní výlet k jezeru

IZS [modelované situace]

Dračí lodě [tréninky]

ATP [Loučná pod Klínovcem]

Jedemeeee jsme na místě             sportovní aktivity          cesta na Klínovec     odjezd domů

Chemshow

Terezínská tryzna

Projektový den ČEZ

Elektrárna Ledvice

Mezinárodní den Romů

Nový rozvrh hodin

Otisky prstů [Přírodopis]

Ukliďme Česko

Návštěva Národního muzea [Praha]

Zdobení velikonočních břízek

Noc s Andersenem

Příprava na Příměstský tábor [výroba kulis]

Recitační soutěž [školní kolo]

Výtvarná výchova

Valentýýýýýn

Německé pexeso

Recitační soutež [přípravy]

Výroba nože ze dřeva

Kvíz

Líčení obrazu

Projekt "ENERGIE"

V rámci výuky fyziky si žáci vyzkoušeli i práci na projektu. Každá skupina si vybrala jeden typ elektrárny, které pak věnovala prostor na A3. Svou práci zakončili prezentací, kdy poukázali na výhody i nevýhody zvolené elektrárny, zmínili různé zajímavosti a výskyt ve světě i ČR.

Jak se tvoří molekuly

Začínáme s učivem o molekulách.

PENÍZE NEROSTOU NA STROMECH

V sále ICVA se v dopoledních hodinách sešly 8. třídy naší školy a dvě třídy školy chanovské. Autorky a zároveň protagonistky vystoupení "Peníze nerostou na stromech", zaměřeného na finanční gramotnost, hravou a zábavnou formou informovaly žáky o bankovních službách, o způsobech reklamace zboží, používání debetních karet, měně ve světě, koupi bytu či pronájmu bytu, a hlavně o systému tzv. 1 7 2. Přičemž číslo 1 značí 10 % z platu, kapesného, ze kterých bychom měli čerpat na v podstatě životně nedůležité věci pro osobní potřebu, 20 % pak na spoření a 70 % na životně důležité a nezbytné záležitosti.

ZDOBENÍČKO, ZDOBENÍ

UČENÍ NENÍ MUČENÍ

Základní škola Obrnice, okres Most,
příspěvková organizace
Mírová 167
435 21 Obrnice

Tel: +420 476 107 985
e-mail: reditel@zsobrnice.cz

IČ: 70982236
datová schránka: tb3mqdk

Created by © 2015 - 2023 ALS Euro s.r.o. tvorba www stránek pro školy